Ця вправа не лише продовжує тренування вміння дитини розуміти величину результату великого прикладу з кількома діями, а й робить на цьому особливий акцент. Цього разу дитина знову буде порівнювати масивні приклади з кількома математичними діями різного виду в кожному, але формат подання інформації відрізняється від того, з чим дитина стикалась досі. На цей раз дитина тренуватиметься порівнювати приклади наступним чином: підбираючи до наведеного прикладу такий, що має точно такий самий результат обчислень, але інші дії та інші числа у своєму складі. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення одного такого масивного прикладу. У ньому завжди є кілька різних дій, наприклад, додавання та множення або додавання і ділення, або в іншій послідовності – але хоча б дві різні дії з чотирьох вже вивчених дитиною. Також у прикладі можуть бути круглі дужки, хоча це не обовʼязкова умова. Отже, школяр бачить порожню ділянку по іншу сторону від знака рівності. Туди треба вписати не остаточний результат обчислень, а інший приклад. Дитина вже має досвід підбору тотожних прикладів з різними елементами, тож цього разу бажано, аби учень взагалі не вдавався до точних обчислень виразів по черзі. Натомість всі варіанти є досить істотно відмінними між собою, тож при досить розвинутих аналітичних здібностях та вмінні розуміти взаємодію чисел та дій дитина зможе підібрати потрібний приклад з-поміж наведених фактично з першого погляду, лише при поверхневому аналізі. Коли ж школяр переміщує правильний приклад до порожньої клітинки, то проходить на наступний етап завдання.