Виконуючи попереднє завдання, дитина шукала еквівалентні дроби, тобто такі, що мають тотожне значення при обчисленні, але різну кількість цифр, а відтак і різну назву за рахунок наявності у одного з дробів не обовʼязково необхідних там нулів. Проте забрати непотрібні нулі – не єдиний спосіб скоротити кількість цифрових символів дробу. Також десяткові дроби іноді скорочують за рахунок переходу числа меншого розряду до більшого. Процес же такого скорочення називається округленням, і у ході виконання даного завдання дитина тренуватиметься виконувати саме його. Принцип округлення простий: якщо число є пʼятіркою або більшою цифрою, то наступний розряд збільшується на одиницю, а якщо четвіркою чи меншим числом – залишається без змін. На екрані перед дитиною міститься ряд дробів, які розміщено у робочому полі. Над ними є формулювання завдання, де вказано дріб, який і треба округлити. Учень аналізує його та подані варіанти. Наприклад, треба округлити дріб «0,139» до десятих. Дитина вже знає, що десятими називається розряд дробової частини числа, найближчий до коми. Оскільки наступна цифра – це трійка, значить розряд десятих не змінюється, відтак округлена до десятих форма дробу виглядатиме так: «0,1». А от якби початкова форма була б «0,159», то округлений дріб був би таким – «0,2». Отже, школяр серед варіантів шукає правильний – той, що співпадає за цифрами дробової частини, але відповідає принципам округлення. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічну роботу з округлення нового дробу.