Ця вправа подібна до попередньої. У ході її виконання теж треба порівнювати одиниці вимірювання. Однак цього разу учень зробить наступний крок в ускладненні опрацьованої теми: дитина буде порівнювати не звичайні (хай навіть різні) одиниці, а мішані. Це потребує доброго знання ієрархії цих одиниць, вміння спів зіставляти їх між собою та комплексно сприймати мішані одиниці. На екрані перед учнем міститься зображення пари таких одиниць. Кожна з них містить у собі кілька підтипів. Наприклад, якщо йде мова про вагу, то це «23 т і 3 ц», якщо про довжину, то «4 дм і 5 мм» тощо. Тобто одиниці вимірювання, що входять до складу мішаного, належать до однієї системи і присвячені одній і тій самій характеристиці умовного предмета, але описують його у різних масштабах. Традиційно більша одиниця записується першою, всі менші – після неї у порядку спадання. Отже, таких мішаних одиниць на кожному етапі пара, і між ними – порожня клітинка. Туди треба перемістити один із знаків: або «менше», або «більше», або «дорівнює». Учень аналізує кожну одиницю, розуміє, як вони пов’язані між собою, що значать. Бажано, аби школяр подумки перевів їх до однієї одиниці, наприклад, «34 т і 50 кг» буде «34 050 кг». Після цього порівнювати значно простіше. Однак, можна орієнтуватись і за більшими розрядами. Скажімо, якщо треба порівняти десятки тон з десятками центнерів, то не треба навіть дивитись на числа – очевидно, що десятки тон важчі за будь-яких умов. Однак, кількість цифр у числі може доповнити одиницю виміру. Скажімо «2 т» і «20 ц» рівні, адже в одному центнері «100» кілограм. Коли дитина переносить у порожню клітинку правильний знак, то проходить на новий етап завдання до іншої аналогічної пари мішаних одиниць виміру.