Використання тих, а не інших одиниць вимірювання частіше за все продиктоване зручністю у конкретному випадку. Це відбувається навіть всупереч точності. Справа в тому, що досить часто точний вимір тої чи іншої характеристики вимагає використання або дуже великих чисел, або використання кількох одиниць вимірювання водночас. Наприклад, зріст «1 метр і 81 сантиметр» перетворюється, якщо точно, у «181 сантиметр». Однак, заради зручності часто ріст переводять у метр і використовуються мішане дробове число: «1,81» метр – так це виглядає для конкретно даного прикладу. Щоб вільно і без помилок це робити, треба просто досить впевнено себе відчувати у роботі з одиницями вимірювання, точно пам’ятаючи, як вони взаємодіють між собою та як переводяться. На екрані перед дитиною міститься зображення досить довгої характеристики об’єкта, яка включає в себе відразу кілька одиниць виміру та великі числа. Через знак рівності порожня клітинка, до якої приписана назва іншої одиниці виміру. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перевести відомі числа у нову одиницю виміру після знака рівності. Наприклад, якщо вказана довжина «3 км, 600 м», то по інший бік від знака «дорівнює», треба вписати у порожню клітинку цю ж довжину, але в кілометрах, що виглядатиме як «3,6». Множити або ділити не доведеться. Головне – правильно зрозуміти й проаналізувати розрядність чисел. Коли школяр вводить у порожню клітинку число, яке відповідає вказаній одиниці вимірювання та тотожне числам по той бік «=», то проходить на новий етап вправи, де треба виконати аналогічні дії з іншими одиницями виміру. Наприклад, опрацювати вагу або, скажімо, об’єм.