У годині – шістдесят хвилин, а в хвилині шістдесят секунд. Якщо ж не брати до розрахунку їх, то у більшості інших одиниць виміру десятична система: десять міліметрів в сантиметрі, десять сантиметрів в дециметрі, десять дециметрів в метрі. Відповідно, коли в одній більшій одиниці виміру менших десять, сто або тисяча, це є прекрасним підґрунтям для того, щоб переводити ці показники одне в одних з використанням десяткових дробів. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься робити саме це. На екрані перед учнем міститься зображення рівності, де одна й та сама довжина (вага, обʼєм тощо) переводяться з менших одиниць виміру у більші, або навпаки – все залежить від конкретного завдання у виміру. наприклад, на одному етапі треба перевести "9 центнерів" у тони (оскільки в одній тоні десять центнерів, то відповідь виглядатиме як «0,9 тон»), а на наступному, скажімо, треба буде вже тони переводити у центнери. Школяр уважно вивчає початкове значення одиниць вимірювання, згадуючи, як саме вони співвідносяться з тими, в які треба перевести. Значущі цифри при перетворенні не змінюються. Натомість змінюється їхня розрядність та застосовуються десяткові дроби. Коли дитина вводить правильне значення відповідно з новими одиницями виміру, виконуючи, таким чином, перехід кілограм у грами тощо, то проходить на наступний етап завдання до аналогічного набору дій. Завдяки цій вправі школяр не лише закріплює та на практиці опрацьовує тему співвідношення різних одиниць вимірювання в рамках однієї системи, а й, що теж важливо, знаходить практичний спосіб використання власним вмінням, повʼязаним з десятковими дробами.