Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Існує вельми велика кількість різноманітних одиниць вимірювання. Деякі з них присвячені абсолютно різним величинам, інші належать до різних систем, а деякі – до однієї. Останній випадок – єдиний, коли можна без проблем перевести одну одиницю в іншу. Наприклад, щоб дізнатись, скільки важить один літр бензину, треба дізнатись ще дещо про його властивості: просто так об’єм у вагу не переведеш. Дюйми у сантиметри переводяться важко, хоча вони вимірюють довжину. А от сантиметри в метри, метри в кілометри – досить легко. Треба лише запам’ятати правила. Скажімо, що у дециметрі десять сантиметрів, а у кілометрі – тисяча метрів. У ході виконання цього завдання дитина не буде зайвий раз рахувати одиниці довжини та й обчислення складні проводити теж не буде. Натомість ця вправа має на меті освіжити в пам’яті загалом більшість одиниць вимірювання з тим, аби учень згадав та на практиці закріпив свої знання про те, як саме їх використовувати. Зокрема, йде мова про доречність. Наприклад, довжину автомобіля доречніше міряти в метрах, а не в міліметрах і тим паче не в сантиметрах. Зріст людини можна виміряти в сантиметрах, або в дециметрах, хоча часто використовуються і метри, але з урахуванням, що результат буде мішаним числом. На екрані перед дитиною міститься зображення предмета. Над ним вказано, яку саме його властивість будуть міряти, наприклад, довжину або вагу чи об’єм – це, як і сам предмет, буде змінено на наступному етапі завдання. Учень аналізує варіанти відповіді, згадує те, що про них знає, після чого робить свій вибір. Коли дитина виділяє ту одиницю виміру, яку вважає коректною у конкретному випадку, то проходить на новий етап завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.1
Підбираємо одиниці вимірювання
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися