Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Робота з часом є не лише цікавою й корисною для кращого опанування суто математичних знань, а й практичною. Час – це те, з чим людина взаємодіє кожен день. І мова йде не лише про саме перебування в часі, а про синхронізацію, роботу з розпорядком, одним словом, про те, що допомагає кожній людині залишатись у вирі подій та проводити кожен день насичено. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься за допомогою часу планувати подорож. Актуальність цього завдання у тому, що без цього вміння ані розпланувати маршрут, ані визначитись з варіантами шляху результативно не вийде. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься шматочок розкладу транспортних засобів, наприклад, порівняння годин відбуття та відправлення двох поїздів. Стартова та фінішна точка у них однакова, а от час у дорозі – різний. Він залежить як від швидкості, так і від маршруту. Але в контексті цього завдання важливо інше: як скоро пасажири першого поїзду будуть на місці, і чи пасажири другого витратять на дорогу більше, або менше часу. Учень вивчає маршрут, переконується у тотожності шляху двох поїздів. Після цього дитина звертає увагу на час відправлення та прибуття для них обох. Година відправлення у кожного своя, тож доведеться рахувати час у дорозі для кожного з потягів окремо. Зробивши це (а всі обчислення треба робити подумки, користуючись знанням правил роботи з електронними годинниками, адже саме у цьому форматі подається інформація про час у дорозі), дитина вибирає потрібний поїзд. Наприклад, той, який витратить у дорозі менше часу. Коли школяр робить свій вибір, то проходить на новий етап, де як маршрут, так і вказаний час для обох поїздів чи літаків буде вже інший.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.3
Плануємо подорож
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися