Робота з часом є не лише цікавою й корисною для кращого опанування суто математичних знань, а й практичною. Час – це те, з чим людина взаємодіє кожен день. І мова йде не лише про саме перебування в часі, а про синхронізацію, роботу з розпорядком, одним словом, про те, що допомагає кожній людині залишатись у вирі подій та проводити кожен день насичено. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься за допомогою часу планувати подорож. Актуальність цього завдання у тому, що без цього вміння ані розпланувати маршрут, ані визначитись з варіантами шляху результативно не вийде. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься шматочок розкладу транспортних засобів, наприклад, порівняння годин відбуття та відправлення двох поїздів. Стартова та фінішна точка у них однакова, а от час у дорозі – різний. Він залежить як від швидкості, так і від маршруту. Але в контексті цього завдання важливо інше: як скоро пасажири першого поїзду будуть на місці, і чи пасажири другого витратять на дорогу більше, або менше часу. Учень вивчає маршрут, переконується у тотожності шляху двох поїздів. Після цього дитина звертає увагу на час відправлення та прибуття для них обох. Година відправлення у кожного своя, тож доведеться рахувати час у дорозі для кожного з потягів окремо. Зробивши це (а всі обчислення треба робити подумки, користуючись знанням правил роботи з електронними годинниками, адже саме у цьому форматі подається інформація про час у дорозі), дитина вибирає потрібний поїзд. Наприклад, той, який витратить у дорозі менше часу. Коли школяр робить свій вибір, то проходить на новий етап, де як маршрут, так і вказаний час для обох поїздів чи літаків буде вже інший.