Виконуючи попереднє завдання, дитина вже практикувалась у порівнянні мішаних чисел, щоправда, там центром її уваги була числова пряма, орієнтуючись по якій, було вкрай легко знайти числа, менші або більші від наведеного. Цього ж разу дитина буде порівнювати безпосередньо мішані числа, не маючи ніяких додаткових підказок і користуючись лише власними знаннями того, що з себе представляють ці математичні одиниці. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення пари мішаних чисел. Між ними – порожня клітинка, куди треба ввести знаки «більше», «менше» або «дорівнює». Дитина має перемістити один з цих наведених нижче знаків до даної клітинки. Важливо, що на кожному етапі завдання дитина стикатиметься з дуже різними і часто особливими випадками. Перше, на що має звертати увагу дитина, це ціле число. Переходити до порівняння дробового компоненту варто лише тоді, якщо ціле в обох мішаних числах є однаковим. Школяр має знати, що дробовий компонент ніби приєднується до цілого числа і означає його умовне наближення до наступного. Тобто мішане число, де цілий компонент є вісімкою, у знаменнику двійка, а в чисельнику одиниця, означає, що це число «вісім з половиною», до «9» залишилось додати лише одну другу. Якщо ж цілий компонент однаковий, то треба порівнювати дроби. У випадку, коли знаменники однакові, треба порівнювати чисельники. Там, де він є більшим, мішане число відповідно є більшим, ніж його «суперник». Якщо ж знаменники різні, то подумки дитина зводить дробовий компонент до спільного знаменника і порівнює після цього.