Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа подібна до попередньої. У ході її виконання теж треба порівнювати одиниці вимірювання. Однак цього разу учень зробить наступний крок в ускладненні опрацьованої теми: дитина буде порівнювати не звичайні (хай навіть різні) одиниці, а мішані. Це потребує доброго знання ієрархії цих одиниць, вміння спів зіставляти їх між собою та комплексно сприймати мішані одиниці. На екрані перед учнем міститься зображення пари таких одиниць. Кожна з них містить у собі кілька підтипів. Наприклад, якщо йде мова про вагу, то це «23 т і 3 ц», якщо про довжину то «4 дм і 5 мм» тощо. Тобто одиниці вимірювання, що входять до складу мішаного, належать до однієї системи і присвячені одній і тій самій характеристиці умовного предмета, але описують його у різних масштабах. Традиційно більша одиниця записується першою, всі менші – після неї у порядку спадання. Отже, таких мішаних одиниць на кожному етапі пара, і між ними – порожня клітинка. Туди треба перемістити один із знаків: або «менше», або «більше», або «дорівнює». Учень аналізує кожну одиницю, розуміє, як вони пов’язані між собою, що значать. Бажано, аби школяр подумки перевів їх до однієї одиниці, наприклад, «34 т і 50 кг» буде «34 050 кг». Після цього порівнювати значно простіше. Однак, можна орієнтуватись і за більшими розрядами. Скажімо, якщо треба порівняти десятки тон з десятками центнерів, то не треба навіть дивитись на числа – очевидно, що десятки тон важчі за будь-яких умов. Однак, кількість цифр у числі може доповнити одиницю виміру. Скажімо «2 т» і «20 ц» рівні, адже в одному центнері «100» кілограм. Коли дитина переносить у порожню клітинку правильний знак, то проходить на новий етап завдання до іншої аналогічної пари мішаних одиниць виміру.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.7
Порівняння мішаних одиниць вимірювання
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися