Ця вправа продовжує опрацювання теми часу, але в ній акцент робиться вже на обчисленні. Як відомо дитині, різні одиниці часу взаємодіють так само, як різні одиниці вимірювання одного й того самого об’єкта вивчення. Як метри переходять у кілометри або сантиметри. Хвилини можна перевести у секунди або години. Однак, у випадку з часом система взаємодії цих елементів не така вже й проста. У хвилині «60» секунд, а у годині – «60 хвилин», однак у одній добі «24» години, а у одному тижні – сім діб. Кількість днів, тобто діб у кожному місяці варіативна, при тому, що у році місяців завжди «12», а днів – близько «365». Відтак, час можна описувати різними одиницями – все залежить від того, що зручно в даний момент часу. Наприклад, «120» хвилин є двома годинами або ж «7200» секундами. Якщо необхідно при спостереженні витримати максимальну точність, то навіть коли йде мова про великі проміжки часу, використовуються малі одиниці. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у порівнянні різних часових проміжків. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься кілька таких проміжків. Цифри у них можуть бути дуже різними, однак треба звертати увагу не лише на них, а й на те, про які одиниці виміру часу йдеться у конкретному випадку. Скажімо, ті ж «7200» секунд менше, ніж «5» годин. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб визначити, який проміжок є меншим, а який – більшим на кожному конкретному етапі. Питання може змінюватись, тож учень має читати кожне питання до всіх рівнів. Щоб успішно порівняти ці часові проміжки, доцільно переводити їх до спільного (як у випадку з дробами – переводити до спільного знаменника), тобто або правильно перемножувати менші одиниці. Або правильно ділити більші.