Робота з числовою прямою, якій було присвячено попередні два завдання, мала на меті, окрім ознайомлення з місцем десяткових дробів серед інших чисел, й тренування здатності школяра порівнювати дробові числа. Справа в тому, що цей процес трохи відрізняється від порівняння двох цілих чисел, адже цифри, що входять до складу дробу, мають дещо інше значення. Дріб – це частина цілого. Тобто, умовно кажучи, загальну початкову кількість обʼєктів, яку прийняли за одиницю, розділили на рівні частини, одна з яких – дріб. Наприклад, таке розшифрування дробу «0,5» означає, що умовну одиницю розділили на десять частин, пʼять з яких виділено у числівнику. Саме тому при порівнянні «0,3» та «0,09» цей нуль між комою та девʼяткою у другому дробі відіграє вирішальну роль: саме через його наявність перший дріб більший (і до того ж значно більший), ніж другий, хоча девʼятка, звісно, більша, ніж трійка. Чому? Тому що перший дріб означає, що одиницю розділили на десять частин, з яких «взяли» три, тоді як другий – що одиницю розділили на сто частин, з яких взяли всього-навсього девʼять. З іншого боку, при порівнянні дробів «0,3» та «0,38» більшим є другий дріб, адже для коректного порівняння в цьому випадку треба дописати до першого дробу ще один нуль – «0,30», а «38» із ста, звісно, більше, ніж «30» із ста. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься порівнювати десяткові дроби, керуючись названими вище принципами. На екрані перед дитиною на кожному етапі пара таких дробів і порожня клітинка між ними. Учень аналізує розрядність дробів, кількість цифр у чисельнику (тобто після коми), а також порівнює їх правильним чином, після чого вибирає правильний знак і проходить на наступний етап, де буде вже зовсім інша пара дробів цього типу.