При роботі з одиницями вимірювання важливо не заплутатись. Дитина вже знає, що звертати увагу слід не лише на числа, а й на назви одиниць, які подаються поряд з ними. Скажімо, що «3 см» більше, ніж «21 мм». У ході виконання даної вправи учень на практиці закріпить вміння працювати з цими одиницями вимірювання при їхньому порівнянні. На екрані перед школярем на кожному етапі завдання міститься зображення двох значень виміру. Вони відрізняються як за числами (хоча не обов’язково, тут все залежить від конкретного етапу) та за одиницями виміру. Які були використані. Важливо лише, що вони завжди мають тотожне значення, скажімо, обидва числа означають довжину або вагу. Між ними – порожня клітинка. Туди треба помістити або знак «більше», або знак «менше», або знак «дорівнює». Знаки знаходяться внизу. Для того, щоб ефективно та без помилок виконати цю вправу, учень має пам’ятати про те, скільки одних одиниць в інших і правильно все рахувати. Краще за все – зводити одне із значень до іншого. Наприклад, якщо порівнюють сантиметри з дециметрами, то або другі множити на десяток, або перші на це ж число ділити, аби ототожнити числа, які з цими одиницями є. Коли учень переносить у порожню клітинку між одиницями вимірювання потрібний символ, то проходить на новий етап завдання. Там треба буде виконати аналогічні дії. На школяра чекатиме нова пара чисел, нова пара інших одиниць вимірювання (інших – тобто присвячених новій характеристиці, скажімо, вже не вага, а довжина тощо). Кожен рівень також супроводжується ілюстраціями, які не мають зв’язку з математикою, однак, привертають увагу дитини та візуально прикрашають завдання завдяки цікавим, яскравим та казковим образам.