Робота з числовими послідовностями демонструє розуміння тих принципів, які використовуються для їхнього формування. Головною та базовою послідовністю є числова пряма: природна послідовність чисел, де за одиницею слідує двійка, далі трійка тощо. Потім дитина проходить тему послідовностей, які мають інші принципи побудування, наприклад, через десять або через кожні 7: сама сімка, потім 14, 21, 28 і так далі. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з послідовностями десяткових чисел, тобто таких, складовими елементами яких є десяткові дроби. На екрані перед учнем міститься одна така послідовність на кожному рівні завдання. Учень вивчає те, яка різниця між ними. Щоб зрозуміти принцип побудування (а він також відрізняється на кожному рівні завдання), дитина має спочатку від другого дробу послідовності відняти перший, а потім, щоб переконатись у правильності та стабільності різниці (адже іноді елементи послідовності мають не однакову, а зростаючу відстань між собою), від третього десяткового числа відняти друге. Ця різниця, яка вийшла в результаті, має бути додана до останнього в послідовності вказаного дробу. І сума, що вийде у результаті, стане останнім у послідовності дробом. Якщо ж пропущено перший дріб, і треба дізнатись саме його, то треба цю різницю між дробами відняти від першого із вказаних дробів. Незалежно від того, який саме дріб було пропущено у послідовності, головне, що потрібно, аби вписати його у порожню клітинку, — це визначити потрібну різницю між ним та найближчими до нього. Віднімання ж десяткових чисел не відрізняється від віднімання звичайних, окрім того, що треба памʼятати про кому, що розділяє цілу частину числа від дробової. Її місце треба зберегти.