Ця вправа розвиває логічне мислення без використання чисел та інших суто математичних величин. Натомість дитині пропонується опрацьовувати ситуації, де описані причини подій та їхні наслідки. Важливо розуміти, що відносність понять та явищ робить такі звʼязки досить специфічними та зворотними. При цьому важливо, щоб дитина розуміла загальні принципи цих звʼязків. Цьому й присвячено дане завдання. На екрані перед учнем міститься опис певної життєвої ситуації. Опис короткий, складається всього лише з кількох фраз. Це не загадка – дитині не треба знайти відповідь на питання. Натомість учень має прочитати твердження і зрозуміти, де в ньому йдеться про причину події, а де – про її наслідок. Користуючись знаннями про навколишній світ, учень визначає, наскільки цей звʼязок правильно описаний, чи він взагалі повʼязує поняття, котрі мають логічний звʼязок у житті, чи не переплутані місцями причина та наслідок. Дитина має відповісти на питання про правильність цього твердження, натиснувши на ту чи іншу кнопку, одну з двох з боків тексту. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап до аналогічного завдання. Різноманіття описуваних ситуацій робить це завдання цікавим для учня. Опис причин, наслідків та звʼязків між ними у контексті цього завдання є дуже простим та однобоким – саме таким, який потрібен для розуміння дитиною суті цих понять. Кожен рівень супроводжується й ілюстраціями до нього, які зображують те, про що йдеться в тексті.