Хоча деякі люди працюють за індивідуальним графіком, а деякі мають роботу, яка вимагає від них ледь не цілодобової готовності вийти на службу, більшість людей дотримується п’ятиденного графіка роботи. Це означає, що з понеділка і по п’ятницю включно триває робочий тиждень, а субота та неділя залишаються вихідними днями, тобто днями відпочинку, коли на роботу йти не треба. У ході виконання цього завдання дитина буде працювати з цим розподіленням за допомогою календаря. Це досить зручно, адже у будь-якому календарі вихідні та святкові дні (традиційно у свята, важливі релігійні та державні дні, люди, що працюють за п’ятиденним графіком, теж мають вихідний) позначені іншим кольором, ніж звичайні робочі. На екрані перед учнем на кожному етапі новий аркуш календаря, тобто зображення нового місяця з позначенням всіх його дат та їхнім розподіленням за днями тижня. Дні, що перепадають на неділю та суботу, позначені червоним, як і святкові дні. Над календарем міститься питання до рівня. Наприклад, треба вирахувати кількість робочих днів місяця, або кількість вихідних – конкретне питання залежить саме від етапу завдання. Маючи перед собою календар, дитина рахує потрібний тип дат, після чого результат обчислень вводить у порожню клітинку під аркушем. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій. Акцент у цій вправі робиться саме на розумінні календаря. При цьому виконання вправи є досить простим. Учень скоріше знайомиться з деякими базовими поняттям, ніж просто виконує певні обчислення. А інтерес школяра до виконання завдання посилюється за допомогою ілюстрацій, які супроводжують кожен його рівень.