Прості числа є досить цікавими з точки зору тих можливостей, які вони мають. Як відомо, розділити їх можна лише на одиницю та на самих себе, але при цьому ніяких обмежень стосовно множення немає. У ході виконання цього завдання дитина працюватиме з простими числами, які виступають у якості множників або дільників – в залежності від того, з якої точки зору дивитись на приклад. На екрані перед учнем міститься початкове число. Через вертикальну риску від нього розташовано у стовпчик кілька простих чисел. Вони є дільниками для цього початкового великого числа. Спочатку його, це ділене, треба розділити на найближче до нього число через риску. Результат треба вписати під ділене. Потім цей результат треба розділити на наступне число через риску – і так до кінця, до найнижчого числа. При цьому, з іншого боку, вертикальний стовпчик простих чисел (а саме вони грають роль дільників) відносно одне одного є множниками, які й даються початкове велике число. Дитина, заповнюючи порожні клітинки, поступово доходить до найменшого числа, яким теж може бути просте число. Завдяки цьому завданню дитина відразу і повторює тему ділення і множення, і краще засвоює їхню взаємодію, і при цьому опрацьовує прості числа, які при множенні утворюють складене. А оскільки у ході виконання вправи учень на кожному етапі має виконати відразу кілька дій ділення, вміння виконувати цю дію тренується найкраще та найефективніше.