Один з кращих способів навчитись краще, ефективніше та впевненіше працювати з мішаними числами та дробами загалом – використати вправу, де необхідно сортувати ці математичні одиниці. Таким є саме це завдання, особливість якого в тому, що різні мішані числа, що у великій кількості знаходяться у робочій зоні, необхідно розділити на підгрупи за тим чи іншим критерієм. Ця вправа продовжує низку завдань, які допомагають, перш за все, краще зрозуміти дроби, щоб потім працювати з ними (виконуючи дії додавання, віднімання, множення та ділення) більш успішно. Адже саме на розумінні базується здатність ефективно працювати в різних умовах та сприймати нову інформацію по темі. Отже, на кожному етапі завдання перед школярем міститься велика кількість мішаних чисел та дробів, як звичайних, так і неправильних. Щоб вони не змішались у велику кашу цифр, дроби виповнені у різних кольорах. Під робочою зоною з ними міститься кілька полів, підписаних відповідним чином. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перемістити всі дроби із загальної робочої зони до цих полів. Наприклад, одне з них підходить для дробів, що менші, ніж одиниця, друге – для мішаних чисел та неправильних дробів, які більше, ніж одиниця, а третє – до тих, які одиниці дорівнюють. Дитина має проявити у цій вправі не лише вміння сортувати дроби, а й швидкість реакції. Коли школяр відсортує всі дроби на малюнку, то пройде на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії, хоча дроби, як і поля для їхнього відбору, будуть вже іншими.