Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Табличний формат подання інформації є досить корисним та зручним в тому числі, коли йде мова про одиниці вимірювання. Справа в тому, що взаємодія одиниць вимірювання диктується сталими правилами, які залежать від того, про які саме одиниці йде мова, однак правила переведення одної в іншу залишаються незмінними незалежно від обставин або чисел. Тобто відомо, що у кілометрі тисяча метрів, а у метрі сто сантиметрів, а не навпаки. Це треба запам’ятати, однак, дитина завжди може користуватись цим правилом, і коли переводить у метри «15,5» кілометрів, і коли переводить у кілометри «23 000» метрів тощо. У ході виконання цього завдання учень користуватиметься цими правилами з різними числами. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення таблиці, один рядок якої – це значення в одній одиниці вимірювання, а другий – в іншій. Рядки взаємопов’яані і відповідно заповнені: клітинка, яка присвячена кілометрам містить в собі число, значить під нею клітинка для метрів порожня і навпаки. Завдання ,яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб заповнити таблицю. Учень бере відоме значення характеристики та переводить його у ту одиницю, для якої відповідник ще не є відомим. Для цього учень використовує множення або ділення, на тисячу, десяток, сотню чи скільки потрібно в кожному конкретному випадку. Коли дитина це робить, то проходить на новий етап. Там будуть не лише нові числа, а й, що головне, інші одиниці вимірювання. Якщо попереднього разу йшла мова про довжину, то тепер, скажімо, треба буде переводити тони у кілограми і навпаки. Ця вправа дозволяє якнайкраще закріпити знання взаємодії різних одиниць вимірювання, дає практику у множенні та діленні круглих чисел та тренує увагу й пам’ять учня.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.3
Таблиці вимірювання
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися