Табличний формат подання інформації є досить корисним та зручним в тому числі, коли йде мова про одиниці вимірювання. Справа в тому, що взаємодія одиниць вимірювання диктується сталими правилами, які залежать від того, про які саме одиниці йде мова, однак правила переведення одної в іншу залишаються незмінними незалежно від обставин або чисел. Тобто відомо, що у кілометрі тисяча метрів, а у метрі сто сантиметрів, а не навпаки. Це треба запам’ятати, однак, дитина завжди може користуватись цим правилом, і коли переводить у метри «15,5» кілометрів, і коли переводить у кілометри «23 000» метрів тощо. У ході виконання цього завдання учень користуватиметься цими правилами з різними числами. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення таблиці, один рядок якої – це значення в одній одиниці вимірювання, а другий – в іншій. Рядки взаємопов’яані і відповідно заповнені: клітинка, яка присвячена кілометрам містить в собі число, значить під нею клітинка для метрів порожня і навпаки. Завдання ,яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб заповнити таблицю. Учень бере відоме значення характеристики та переводить його у ту одиницю, для якої відповідник ще не є відомим. Для цього учень використовує множення або ділення, на тисячу, десяток, сотню чи скільки потрібно в кожному конкретному випадку. Коли дитина це робить, то проходить на новий етап. Там будуть не лише нові числа, а й, що головне, інші одиниці вимірювання. Якщо попереднього разу йшла мова про довжину, то тепер, скажімо, треба буде переводити тони у кілограми і навпаки. Ця вправа дозволяє якнайкраще закріпити знання взаємодії різних одиниць вимірювання, дає практику у множенні та діленні круглих чисел та тренує увагу й пам’ять учня.