Учень вже розуміє, що від знаменника у звичайному дробі залежить багато що: саме цей елемент визначає кількість однакових за розміром частинок, на яке було розділено ціле, тобто умовну початкову одиницю. Відповідно, розмір чисельника означає те, скільки частинок з них було «взято до роботи». З десятковими дробами все відбувається подібним чином. Замість окремого числа для позначення кількості частин цілого, цей формат зображення дробу використовує знаки після коми: те, як далеко вони знаходяться від нього, і визначає знаменник. Якщо у десятковому дробі є лише ода цифра після коми, то таких частин десять, а відтак і знаменник при переході десяткового дробу у звичайний буде дорівнювати десятьом. Якщо ж цифр дві – то таких частин всього була сотня. ТНаприклад, «0,9008» читається як «нуль цілих і девʼять тисяч вісім десятитисячних». У ході виконання цього завдання дитина упорядковуватиме пари дробів. На екрані перед учнем міститься пара десяткових дробів – нова для кожного наступного етапу завдання. Єдине, чим вони відрізняються, це кількість знаків після коми, тоді як самі ці знаки однакові, наприклад, «0,3» та «0,03». Під цією парою знаходиться пара еквівалентних звичайних дробів. Дитина має серед них знайти, вибрати та перемістити ті, які підходять до десяткових. Коли учень, керуючись правилами, вказаними вище, робить це і утворює упорядковані рівності, то проходить на наступний етап завдання. Виконання цієї вправи є досить простим, тож завдяки ній школяр не стільки стикається із випробуванням, скільки напрацьовує вміння упорядковувати пари дробів.