Для різних проміжків часу існують різні величини. Здебільшого всі вони є частиною однієї системи, тож вільно переводяться і взаємодіють між собою, як, скажімо, сантиметри з метрами, а ті – з кілометрами. Однак, варто пам’ятати, що у випадку з часом кількість менших елементів у більших є неоднаковою. У годині шістдесят хвилин, а от у добі «24» години, тоді як у тижні – сім діб. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься визначати пору року за вказівками щодо часу з іншими одиницями його вимірювання. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься зображення нової задачки, у ході вирішення якої необхідно опрацювати тему часу у місяцях. Вказується місяць, який є наразі, а також те, через скільки часу відбудеться та чи інша подія. Питання, на яке має знайти відповідь дитина, полягає у тому, коли буде та чи інша подія для того, щоб вибрати правильний варіант серед всіх, необхідно, аби учень пам’ятав порядок місяців у році. Цікаво, що варіанти відповіді – це не назви місяців, а назви пір року. Тобто, зробивши всі обчислення, дитина знаходить потрібний місяць, після чого згадує, якій порі року він належить. Дитина має пам’ятати, що пір року чотири, і в кожній по три місяці. Таким чином, традиція вимірювання часу нерозривно пов’язана з природними ритмами життя нашої планети. А дитині у свою чергу необхідно виконувати довшу послідовність дій. Спочатку учень згадує порядок місяців, потім вираховує місяць події, а після цього – визначає пору року. Тому дитині доведеться бути уважною під час виконання цього завдання, хай воно й досить просте на перший погляд.