Якщо часові проміжки подібні до відстані, але у годинах і хвилинах, а не в кілометрах і метрах, то тривалість нагадує координати у часі. Подія триває певний проміжок часу, якій є фіксованим і вміщує в себе всю цю подію повністю разом з початком й завершенням. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься визначати тривалість подій. В цілому, ця вправа подібна до попередньої, але змінюється сам формат подання інформації і, відповідно, її сприйняття. На екрані перед школярем міститься зображення цікавої числової загадки – нової для кожного наступного етапу. Перше, на що треба звернути увагу при ознайомленні з вправою, це питання. Там вказано час, до якого треба встигнути, а також задається вектор пошуків. Те, що буде відбуватись у цей час, вказано нижче. Там міститься список з кількох справ, кожна з яких триває певний проміжок часу. Всі разом вони складаються у тривалість події загального характеру. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб визначити, коли треба почати. Для цього школяр має скласти разом тривалість всіх дій, що входять до складу загальної події, після чого відняти її від часу завершення. Якщо ж умови є зворотними, тобто відомим є час початку, а знайти треба час завершення, то сума тривалості подій додається до часу старту. Коли дитина вибирає один з кількох варіантів відповіді, які містяться на екрані, то проходить на новий етап завдання. Ця вправа виконується у кілька кроків, то у ній важливою є правильна послідовність дій. Також важливо, аби учень розумів, як саме сприймається час і що означає тривалість подій. Все це і закріплюється даним завданням, яке до того ж має приємне візуальне оформлення.