Час – це одна з фундаментальних величин, водночас і загадкова, і така, що супроводжує нас завжди. Хоча про час з точки зору фізики існує немало досить складних теорій та методик вивчення його як явища, з точки зору математики більш цікавим є взаємозв’язок часу зі швидкістю та шляхом. Ця тема є досить простою, однак, її вивчення вимагає від дитини як розуміння теоретичних засад, так і практики опрацювання, аби школяр запам’ятав всі особливості теми. Відстань – це дистанція між двома точками. Аби подолати цю відстань, доведеться витратити певний час, який залежить від швидкості. В результаті утворюється природна взаємодія цих величин. Існують формули для обчислення часу, швидкості та відстані, однак, наразі дитині буде досить і знайомства з цими величинами, адже тема ця є новою для учня. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься текстова задачка, яка описує взаємозв’язок часу зі швидкістю або з відстанню. Сюжетний концепт змінюється на кожному етапі завдання. Взаємодія часу з іншими величинами у цій потрійній системі теж змінюється. Залишається лише сам час як одна з головних дійових величин. У тексті задачки задається питання про час та його взаємодію. Виконувати обчислення для знаходження відповіді на ці питання, не доведеться. Учень у задачках має просто порівняти два типи умов. Наприклад, вибрати, яку дистанцію бджола подолає за менший проміжок часу за умови незмінної швидкості тощо. Коли дитина відповідає на питання задачки, вибираючи один з кількох варіантів, то проходить на новий рівень завдання, де буде інший сюжет та інший набір ілюстрацій, які супроводжують текст і привертають увагу дитини до цього завдання.