Цифри є умовними символами, які на письмі передають числа. Однак, математика складається не лише з них, а й із специфічних дій, які, власне, із числами і виконуються: додавання, віднімання, ділення та множення. Кожна з них передається на письмі своїм символом. Також свої, особливі та притаманні саме для них, символи є й у інших понять, наприклад, у рівності або у співвідношенні чисел за принципом «більше-менше». У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься співвідносити символи з тим, що вони означають. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох таких символів. Над ним є слово, що називає ту чи іншу математичну дію, процес або ж явище. Завдання, яке ставиться перед школярем, досить просте і заключається в тому, щоб знайти з-поміж символів той, який підходить саме для того, щоб передавати на письмі (і відповідно, у прикладах) названу дію. Коли учень виділяє цей символ, то проходить на наступний етап вправи, де треба виконати аналогічні дії. Ця вправа є дуже легкою, однак, вона важлива в якості повторення бази математичних знань, адже відтепер дитина працюватиме з досить обʼємними виразами, що можуть містити різні дії, а відтак повторити вивчені раніше символи та позначення – корисно й актуально. Крім того, кожен рівень супроводжується й своєю ілюстрацією, на які може зображуватись, скажімо, казкова істота або ж симпатичне звірятко. Ці персонажі не мають стосунку до математики, але привертають увагу дитини.