Досить часто при роботі з багатоцифровими числами, в тому числі із десятковими (тобто тими, що мають як цілі числа, так і дробову частину, що разом складають досить великий набір цифр), важливу роль грає вміння дитини оцінити обсяг роботи, тобто те, якими є компоненти прикладу та, звісно, можлива відповідь на нього. У ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься саме у цьому. На екрані перед учнем міститься кілька прикладів з дією додавання чи віднімання. Ці приклади відрізняються між собою не лише величиною чисел, кількістю цифр після коми тощо, а й характером дій та кількістю складових частин. Присутні вирази в дужках, пари чисел, між якими є знак додавання, тоді як між самими ними, цими парами, знак віднімання. Тож оцінити вірогідну відповідь буде не так вже й легко. Дитина по черзі виконує кожну дію, з урахуванням того, які вирази знаходяться в круглих дужках. Визначати остаточну відповідь для кожного прикладу нема необхідності. Іноді різниця між ними суттєва, тож з першого погляду стає зрозумілим, який вираз має найбільший, а який – найменший результат. Проте при цьому через велику кількість самих дій деякі точні обчислення виконати доведеться, тримаючи проміжний варіант у памʼяті. Коли ж школяр вибирає потрібний приклад, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії з новою низкою виразів. Кожен етап супроводжується цікавими малюнками, які дійсно привертають увагу дитини. Ці малюнки не повʼязані з математикою, але зображують цікаві образи, тож урізноманітнюють завдання.