Під час виконання попереднього завдання дитина вже записувала десятковий дріб за розрядами. Ця вправа розвиває дане вміння і переносить його вже на інший, більш високий рівень. На екрані перед учнем міститься каркас дробу: кілька порожніх клітин, куди треба ввести потрібні цифри. Кома, яка розміщена між ними, вказує на те, де знаходиться розділення між цілою частиною та дробовою. Школяр має зрозуміти, що всі цифри, які знаходяться ліворуч від коми, будують ціле число, а всі, що знаходяться по інший від неї бік, становлять чисельник. Над каркасом дробу міститься формулювання завдання, де вказано назву цього числа: цифра підписана розрядом, до якого вона належить. Складність виконання даної вправи в тому, що ці цифри знаходяться у хаотичному порядку. Це означає, можуть спочатку йти цифри, що є частиною чисельника, а потім – цілі, після яких знову дробові – і так до кінця описання числа. У цьому й полягає суттєва відмінність від попереднього завдання, де учень лише повторював назви розрядів. Тепер же дитина мусить використовувати ці назви як єдиний орієнтир. Наприклад, якщо біля цифри «3» підпис «соті», то учень рахує другу порожню клітинку після коми, після чого туди й вписує трійку. Якщо клітинок більше, ніж підписаних цифр, значить, що у числі є й нулі. Наприклад, якщо вказані цілі числа, а десятих нема – є лише соті, при чому вони виражені одиночною цифрою, значить на місці розряду десятих стоїть нуль. Коли дитина заповнює цифрами всі клітинки та формує за записом дробове число, то проходить на наступний етап, де треба буде виконати подібні дії.