Десятковий дріб є досить зручним у роботі, але для того, щоб ефективно з ним працювати, необхідно розуміти його будову. Десятковий дріб приймає зовсім іншу подобу, хоча за значенням він тотожний до звичайного, просто є окремим його видом з іншим оформленням. Знаменник не пишеться окремим числом. Натомість те, як далеко після коми знаходиться чисельник, і означає знаменник, що відображається у назві дробу. Важливо при цьому навчитись правильно десяткові дроби називати, чому й присвячено цю вправу. Саме усна назва є головним орієнтиром їхнього творення. На екрані перед учнем міститься каркас дробу, де всі клітинки є порожніми, а між цілою та дробовою частинами є розділова кома. Над цим зображенням є назва дробу у словесній формі. Наприклад, «три цілі чотирнадцять десятитисячних». В такому випадку учень має згадати, що перший після коми знак – це десяті, а кожен наступний «піднімається» на розряд: далі йдуть соті, тисячні і так діла. В такому випадку важливо правильно відрахувати відстань чисельника від коми, яка буде заповнена нулями. Для названого прикладу це «3,0014». Важливо памʼятати, що називається дробовий розряд за останньою цифрою чисельника. Тобто не «три цілі одна тисячна та чотири десятитисячних», адже чисельник – не набір цифр, а окреме число. Отже, дитина має прочитати запис дробу, після чого відтворити його у числовій формі. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де буде новий каркас з іншою кількістю порожніх клітин, а назва дробу, звісно, теж зміниться. З кожним пройденим етапом вміння читати дроби буде зростати, що дозволить більш впевнено працювати з ними у майбутньому при записі дробів у школі.