Розклад – це те, за допомогою чого людина може більш плідно проводити свій час, більш дієво проживати кожен день. Грамотно зроблений розклад дає можливість без поспіху та запізнень робити багато корисних справ і ще мати час на відпочинок. Однак жоден грамотно складений розклад не враховує буквально кожну хвилину часу. У людини має залишатись вдосталь часу і на дорогу, і на їжу, і на саму себе. Відтак, коли видається нагода зустрітись з другом, варто це побачення не відкладати, а просто знайти для нього час у своєму розкладі. Ситуація ускладнюється лише тим, що й у друга може бути свій розпорядок денний. В такому випадку залишається знайти вільний час у обох, тобто коли співпадає час на дозвілля в розкладі обох друзів. Цьому й присвячено дане завдання. Воно не лише практичне, адже знаходити час для зустрічі є важливим для школярів і загалом людей будь-якого віку, а й корисним у відточенні вміння працювати з часом. На екрані перед школярем міститься зображення двох друзів. Біля кожного з них – частинки їх розкладів. Там вказано, чим вони займаються, з якої по яку годину вони зайняті. Розклади у друзів різні, однак вільний час, якщо й не співпадає, то хоча б частково накладається у них обох. Знайти час для зустрічі досить легко – необхідно знайти у розкладі обох дітей вільну годину. Наприклад, перший школяр займається танцями з «13:00» до «15:00», а другий – малюванням з «12:00» до «15:00», відтак о третій годині дня вони обидва звільняються. Коли дитина вибирає один з варіантів відповіді про час зустрічі, то проходить на наступний етап завдання. Там треба буде виконати аналогічні дії з іншим розкладом, допомагаючи новій парі друзів чи подруг.