Десяткові числа особливі тим, що поєднують як дробовий компонент, так і цілий. Це означає, що в одному числі поєднуються звичайні математичні величини та дроби, котрі означають долю цілого. Своєрідний «кордон» між ними виражається комою. Всі цифри, які знаходяться ліворуч від неї означають цілу частину числа, а всі цифри по іншу сторону – дробову. Кома є точкою відліку і для розрядів: цілий і дробовий компоненти відраховуються від неї. Спочатку йдуть одиниці, далі десятки, сотні, тисячі для цілих чисел, а для дробових йдуть десяті, соті, тисячні – і так до безкінечності в обидва боки. Попри різне значення чисел та різне найменування, рахування і додавання з відніманням виконуються дуже легко. На кому майже не звертають уваги, адже змін у процес обчислень вона не вносить. Проте треба завжди памʼятати, де саме вона стоїть, адже й помилка на один знак у будь-яку сторону веде до повної зміни значення числа. Отже, у ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься правильно виставляти кому у десятковому числі. На екрані перед учнем міститься «чернетка» такого числа – нового для кожного наступного рівня завдання. Школяр читає формулювання задачі, де названо дріб, котрий має вийти в результаті всіх дій. Прочитавши назву, учень розуміє, як має виглядати потрібний дріб, тож залишається просто відтворити його. Всі цифри вже є у правильній послідовності. Залишається перенести кому між тими цифровими знаками, які потрібно, аби дріб відповідав своїй назві. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії з новим дробом.