Предмети, які оточують нас кожного дня, мають здебільшого досить специфічну форму, яка відповідає їхньому призначенню, функціям та іншим характеристикам. При цьому досить часто зустрічаються предмети, які схожі на ті чи інші обʼємні геометричні фігури. Цю схожість можна використати для того, щоб продемонструвати актуальність вивчення геометрії в цілому та, зокрема, вивчення обʼємних фігур. На екрані перед дитиною міститься зображення кількох таких фігур – інших для кожного етапу завдання. Всі ці фігури дещо схожі між собою, однак, переплутати їх не вийде. Над ними міститься формулювання завдання, де вказується певний предмет. Учень серед цих геометричних фігур має знайти ту, яка схожа на цей предмет. При цьому сам обʼєкт для порівняння лише називається, але не зображується. Таким чином слід уявити його та співвіднести цей образ із тими фігурами, що є на екрані. Коли школяр вибирає фігуру, що схожа на вказаний у завданні предмет, то проходить на новий етап вправи, де необхідно буде аналогічним чином опрацювати вже схожість нового обʼєкта порівняння з фігурами геометрії. Звісно, предмети навколишнього світу значно більш різноманітні, деталізовані, складні, ніж фігури, але ті в свою чергу мають певні риси, форми, які деякі предмети, особливо рукотворні, наслідують. Вміння уловити таку схожість, зрозуміти її та проаналізувати є корисним не лише для розвитку математичного мислення, а й для того, щоб учень навчився краще працювати з геометричними одиницями в майбутньому. А наявність поряд з фігурами додаткового героя, який не має відношення до геометрії, але складає компанію школяреві, посилює інтерактивність завдання і робить його більш цікавим.