Роль літер у математичних виразах відрізняється від ролі цифр. Останні є символічним відображенням числа. Наприклад, цифра «2» означає, що певний умовний предмет є в наявності двох штук. Це робить цифри досить конкретними. Їх значення залежить лише від одного – від місцеположення у числі, тобто від того, в якому розряді ця цифра знаходиться. Літери у математиці не мають конкретного значення. Натомість вони використовуються для того, щоб позначати певне число, не називаючи його. Літери у математичних виразах ніби ховають ті чи інші числа, тож букви використовуються для того, щоб позначати невідомі елементи рівнянь. Крім того, літери можуть означати елемент рівняння, який може бути не одним числом, а кількома. У ході виконання цього завдання дитина опрацьовуватиме як вирази, що містять літери, так і такі, що містять лише цифрові позначення. На екрані перед учнем є. таблиця, яка має два стовпчика. У першому – приклади, які містять і букви, і цифри, у другому – лише буквені вирази. Стовпчики підписано, тож дитина не заплутається. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб визначити вирази, де було допущено помилку. Помилка ця полягає не у неправильному результаті (адже відповідь у прикладі є відсутньою, оцінити можна лише його структуру), а у приєднанні буквеного виразу до цифрових або ж навпаки – цифрового до буквених. Така плутанина може виникнути в обох стовпчиках. Школяр уважно аналізує кожен вираз. У цифрових всі без винятку елементи мають бути виключно побудовані з цифр, тоді як у буквених неодмінно має бути хоча б одна літера. Коли учень виділяє всі приклади, що знаходяться не на своєму місці, то проходить на новий етап завдання, де треба виконати аналогічні дії, опрацювавши новий набір виразів.