Ділення – процес, який є зворотним для множення, але при цьому він має певні особливості. Зокрема, не кожне число підходить на роль дільника до певного діленого. Крім того, якщо дільником є багатоцифрове число, то пошук частки стає більш складним. У ході виконання цього завдання дитина на кожному новому етапі стикатиметься з іншим прикладом, де як ділене, так і дільник будуть багатоцифровими числами. Однак, для того, щоб дещо полегшити роботу учня, дільник буде лише двоцифровим числом. Крім того, формат подачі інформації також буде таким, що максимально ефективно допомагає закріпити навички ділення: приклад подається разом з усіма проміжними етапами. На екрані перед учнем міститься ділене та дільник. Під діленим – та частина числа, яку можна розділити на дільник. Потім, відповідно до розрядів, наступне число, яке треба розділити на дільник – і так доти, доки ділене не закінчиться. З таким форматом подачі математичної інформації учень вже знайомився у школі, тож він не буде для дитини чимось дійсно новим, зате ця вправа допоможе закріпити на практиці ділення на двоцифрові числа. Під дільником – каркас для частки. Кількість клітинок у ньому співпадає з кількістю цифр у цьому елементі. Коли учень поступово виконує ділення, то вписує частку у цей каркас. Наприклад, якщо треба розділити «2532» на «12», то спочатку дитина ділить на «12» перші два розряди (тобто мінімум, який підходить для цього), і виходить «2» і ще одиниця йде вниз. Там залишається трійка, тож дитина «13» ділить на «12». Це одиниця, і ще одна «1» йде в остачу до останньої двійки. Розділивши «12», яка вийшла в результаті, на «12»-дільник, дитина отримає останню складову частки, яка виглядатиме як число «211». Вправа досить проста, але важлива правильна послідовність дій.