Ділення на багатоцифрові числа – тема, вивчення якої вимагає серйозного підходу та поступового, глибокого занурення. До більш складних етапів варто переходити лише поступово, після вивчення більш простих. У ході виконання цього завдання дитина робитиме наступний крок на шляху до остаточного опанування цієї теми. Якщо попереднє завдання було присвячене діленню на двоцифрове число, то цього разу дільником буде число трицифрове. Що ж до діленого, то ним стане число ще більше, ніж у попередній вправі – йде мова вже про десятки тисяч. Дитині може здатись надто складно працювати з такими великими числами, але увага, правильна послідовність дій та зосередженість зроблять виконання цього завдання досить простим для учня. На екрані на кожному етапі міститься зображення нового такого прикладу, де дільник – трицифрове число, а ділене – пʼятицифрове. Як й у попередньому завданні, тут розписується кожен крок виконуваної дії. Починаючи від найбільшого розряду, «береться» така кількість цифр, яка підходить для того, щоб розділити на неї дільник. Брати треба мінімум, щоб ділення було відносно простим. Частка від цього проміжного етапу стає елементом остаточної частки – найбільшим її розрядом. Остача між тим числом, яке треба взяти для ділення без залишку, і тим, яке є в наявності, додається до наступного розряду або розрядів. Поступово, виконуючи ділення, дитина рухається і знаходить по одному розряду частки, поки не зможе відшукати останній. Коли школяр знаходить всю частку, то вирішує приклад – і проходить до нового, на наступний етап. Учень може допомогти собі за допомогою множення проміжних етапів на дільник, щоб перевірити правильність своїх дій.