Ця вправа познайомить дитину з прийомами додавання раціональних чисел з різними знаками. Якщо числа мають різний знак, то при виконанні додавання від більшого числа (чи воно відʼємне, чи воно додатне), віднімається менше не залежно від того, яке з цих чисел є першим додатком, а яке – друге. Якщо ж числа мають однаковий знак, то між ними відбувається звичайне додавання. «Складаються» як два додатні числа, так і два відʼємні. На екрані перед школярем міститься зображення серії прикладів. У кожному – дія додавання. Доданки відрізняються не лише характером чисел, а й знаком. У одному прикладі перший доданок є відʼємним, а іншому – другий. У третьому виразі обидва числа є відʼємними, тоді як в четвертому – всі є додатними. Числа, які знаходяться по інший бік від знаку рівності, переплутано: результати обчислень знаходяться не в «своїх» прикладах. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити їх до відповідних прикладів, результатом обчислень яких вони й є. Для цього учень послідовно аналізує кожен вираз, виконуючи дію додавання між числами, які там знаходяться таким чином, як це описано вище. Варіанти є орієнтирами, але вони ж і заплутують учня, адже зустрічаються випадки, коли числа однакові, а от за знаками вони різні. Коли дитина розсортує всі результати обчислень по прикладам, то пройде на новий етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій з іншими виразами з додаванням різних раціональних чисел. При цьому необхідно памʼятати, що при додаванні двох відʼємних чисел сума теж буде відʼємною, а при додаванні двох додатних відповідно додатною буде й сума. Кожен приклад зображується у іншому кольорі, аби дитина не заплуталась та для того, щоб урізноманітнити візуальний ряд завдання.