Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ігрова механіка того чи іншого завдання може бути повʼязана лише з його візуальним оформленням. Однак, значно цікавішими є вправи, що використовують ігрову механіку ще й для сюжетної складової. З таким завданням-грою зіштовхнеться дитина у ході виконання цієї вправи. На екрані перед учнем міститься зображення кількох діамантів надзвичайно великого розміру. Слід уявити себе у ролі детектива, який серед них шукає підробку. Кожен діамант підписано тим чи іншим числом. Це число може бути як додатним, так і раціональним. Над малюнком є формулювання завдання, де вказується, як можна знайти підробку. Наприклад, там говориться, що добуток дорівнює числу «200», а підроблена коштовність містить число, що не бере участь у множенні з цим добутком. Дитина аналізує числа, подумки обчислюючи, який результат матиме множення кожної можливої пари. Тобто учень  обчислює додаток після множення всіх трьох чисел, потім – множення перших двох, потім дізнається, що буде, якщо друге число перемножити з третім, а після цього – третє множить з першим. Одна з цих комбінацій утворює добуток, вказаний у формулюванні завдання, і число, яке залишилось поза цим прикладом і привʼязане до підробки. Коли школяр таким чином знаходить підроблений камінь, то проходить до нових діамантів на наступному етапі. У виконанні завдання має допомогти і розуміння того, як поєднуються раціональні числа. Наприклад, якщо добуток є додатним числом, то і множники мають бути або двома додатними, або двома відʼємними. Тож ця вправа корисна ще й для розвитку аналітичних здібностей та логічного мислення. А робота з діамантами, через які вже відбувається опрацювання чисел, є мотивуючим фактором гри. 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.15
Гра «Діаманти»
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися