Одиниці виміру є корисними у багатьох сферах. З їхньою допомогою можна дізнатись величину географічних обʼєктів, ціну коштовного каміння, вагу куплених фруктів. Одиниці виміру супроводжують людей кожного дня. Навіть дні – теж одиниці виміру, що використовуються для часу. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься визначати, які з одиниць виміру використати в тому чи іншому конкретному випадку. При цьому досить сильний акцент у цій вправі робиться на ігровому аспекті, який реалізується через наявність додаткових персонажів, яким школяр допомагає, а також через цікаві предмети опрацювання. На екрані перед учнем міститься зображення нового такого обʼєкта для кожного наступного етапу. Навколо – вчені або інші герої, яким дитина має допомогти виконати вдалі виміри. Для цього необхідно вибрати один з кількох варіантів одиниць виміру, які знаходяться під ілюстрацією. Над малюнком є формулювання завдання, де вказується, що треба виміряти: висоту, довжину, масу, обʼєм, вагу, площу тощо. Школяр згадує, яка саме одиниця виміру з наведених використовується для опрацювання тої чи іншої характеристики, після чого робить свій вибір та проходить на новий етап до іншого деталізованого та багатокомпонентного малюнку, що має сюжетний звʼязок із метою виконання завдання. Ця вправа є першою у низці завдань, які присвячені одиницям виміру, тож є досить легкою, але разом із тим і корисною, бо допомагає освіжити в памʼяті велику кількість різних одиниць. Це водночас і налаштовує на подальшу роботу з ними, і дозволяє краще структурувати знання, адже на одному етапі серед варіантів може бути лише один представник потрібної системи: в одному рівні метри й кілометри тут не зустрічаються.