Структурна схема прикладу з дією ділення така. Першим числом є ділене – те число, яке зменшують, розділяючи його на певну кількість рівних частин. Другим числом є дільник – на нього ділять, воно означає кількість частин, на яке розділяється ділене. Результат – це частка. Цей елемент означає кількість частин числа. Наприклад, «6 гарбузів» розділили на «2 однакові частини» окремо для бабусі та для дідуся. В кожній – по «3 гарбуза». Шістка – ділене, двійка – це дільник, трійка – то частка. У ході виконання цього завдання дитина згадає ці базові поняття для того, щоб опрацьовувати ділене у прикладах зі значно більшими числами. На екрані перед учнем міститься зображення робочої зони з кількома числами, які виповнені у різних кольорах. Ці числа – варіанти, які претендують на роль діленого. З одного боку їх зобразили у різних кольорах для того, щоб урізноманітнити візуальний ряд, а з іншого – щоб вони не змішувались між собою. Над робочою зоною, яка також має цікавий спосіб зображення, міститься формулювання завдання. Там подається дільник, вказується частка і, якщо вона є, то й остача. Дитина має сприймати цю задачку як головоломку. Памʼятаючи, що ділене можна знайти шляхом перемноження частки на дільник, учень виконує цю дію, після чого до добутку додає остачу – і знаходить ділене. Коли школяр вибирає правильний варіант, то проходить на новий етап до іншої подібної математичної загадки. Особливість цього завдання у тому, що приклад описується у текстовій формі, що вимагає від учня не лише зосередженості, а й здатності уявити правильний порядок чисел у виразі. Таким чином ця вправа закріплює навички дитини, присвячені роботі з елементами прикладів з діленням.