Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Робота з числами, що мають різний знак, є досить непростою, адже дитині необхідно бути уважною до того, яка саме дія виконується з ними. Для того, щоб знаходити результат виконання тої чи іншої дії, необхідно запамʼятати те, як саме поводять себе елемент прикладу в залежності від того, чи є вони відʼємними, чи є вони додатними, а також в залежності від того, яку саме дію необхідно виконати з ними. Наприклад, виконуючи віднімання між двома відʼємними числами, учень має розуміти, що відʼємник стає додатним (бо один «-» є між цими числами, інший – перед відʼємником, а відомо, що «мінус на мінус дає плюс»). У ході виконання цього завдання школяр виконуватиме множення з такими числами. Виконання цієї дії є навіть простішим, ніж виконання додавання або віднімання між числами з різним знаком. Якщо у випадку з додаванням або відніманням доводиться бути уважним до знаків перед кожним числом, аби вони правильно узгоджувались з тим символом, що означає відповідну дію, то у випадку з множенням все досить очевидно: якщо множники мають різні знаки, то добуток обовʼязково буде відʼємним числом, незалежно від того, чи був відʼємним другий множник, чи перший. Якщо ж обидва множники мають однаковий знак, то добуток неодмінно буде тільки додатним числом. Це стосується як випадків, коли пара множників є додатними числами, так і випадків, коли пара множників є відʼємними числами, адже тут застосовується відоме дитині правило «мінус на мінус дає плюс». На екрані на кожному етапі міститься зображення нового прикладу з дією множення. Учень, памʼятаючи описане вище правило, подумки виконує обчислення, після чого вибирає один із кількох варіантів, що наведені під прикладом.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.4
Множення раціональних чисел з різними знаками
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися