Дійшовши до шостого класу, дитина вже має певний досвід роботи із дробами. Однак, навіть виконавши не один десяток завдань та розвʼязвши безліч задач і прикладів, учень може забути фундаментальні визначення тих чи інших математичних понять, які дозволяють дійсно правильно зрозуміти ту чи іншу математичну тему. У ході виконання цього завдання школяр нагадає собі що таке – дріб. Розуміння природи цієї математичної величини є важливим для виконання вправи, у ході якої учень буде перетворювати неправильний дріб на мішане число. Отже, дріб – це частина цілого. Умовним цілим може бути що завгодно, починаючи від якого обʼєкта, і закінчуючи, власне, цілим числом. Те, на скільки рівних між собою частин умовне ціле ділиться, визначає знаменник. Чисельник – це кількість цих частин, які було «взято». Відповідно, у звичайному дробі чисельник завжди має бути менший, ніж знаменник. Однак, ця закономірність не є правилом, тож часто зустрічаються неправильні дроби, де знаменник менший, ніж чисельник. Їх-то і можна перетворити на мішані числа. Яким чином? Учень має розділити чисельник на знаменник. Частка – це ціле число, остача – чисельник мішаного числа, а знаменник не змінюється. Таким чином, умовно кажучи, учень перевіряє, скільки знаменників «поміщається» у чисельнику. Стільки цілих одиниць і буде. На екрані перед дитиною міститься зображення неправильного дробу – нового для кожного наступного етапу завдання. Під ним є кілька варіантів мішаного числа. Учень має виконати описаний вище набір дій, після чого вибрати, котре з мішаних чисел є еквівалентом до наведеного неправильного дробу. Коли школяр зробить свій вибір, то пройде на новий етап завдання, де треба таким чином опрацювати новий набір дробів.