Із першою математичною послідовністю дитина познайомилась ще у першому класі – коли вивчала порядок чисел при лічбі. Адже й це є послідовністю, бо числа йдуть один за одним, маючи певне правило зміни – до кожного попереднього треба додавати одиницю. Характер послідовності залежить від правила її побудови та того, з чого вона будується. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з послідовностями зі змінними. Це потрібно для того, щоб навчитись виконувати ті чи інші дії з коефіцієнтами, правильно сприймаючи та опрацьовуючи буквений компонент такого виразу. Послідовність зі змінними будується так само, як і з будь-якими іншими математичними елементами. Є певне правило побудови, є початковий елемент, і все, що залишається дитині – знайти наступний. На екрані перед школярем міститься зображення багатоелементного малюнка. У його центрі – коефіцієнт зі змінною, новий для кожного наступного етапу. Над цим малюнком міститься формулювання завдання, яке ставиться перед учнем. Наприклад, необхідно додати до коефіцієнта «50» або ж збільшити його у «5» разів. Учень виконує описану дію з коефіцієнтом, після чого у каркас виразу, який знаходиться під малюнком, вписує результати своїх обчислень. Коли дитина це робить, то проходить на новий етап – до іншого виразу з новим правилом утворення послідовності. Учень помічає, що буквений компонент не змінюється і у всіх елементах послідовності залишається однаковим. Зміни відбуваються саме з числовим компонентом, тобто з коефіцієнтом. А наявність різноманітних та деталізованих ілюстрацій має посилити цікавість школяра до виконання завдання. Завдяки цьому дитина запамʼятає отриманий урок.