Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Із першою математичною послідовністю дитина познайомилась ще у першому класі – коли вивчала порядок чисел при лічбі. Адже й це є послідовністю, бо числа йдуть один за одним, маючи певне правило зміни – до кожного попереднього треба додавати одиницю. Характер послідовності залежить від правила її побудови та того, з чого вона будується. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з послідовностями зі змінними. Це потрібно для того, щоб навчитись виконувати ті чи інші дії з коефіцієнтами, правильно сприймаючи та опрацьовуючи буквений компонент такого виразу. Послідовність зі змінними будується так само, як і з будь-якими іншими математичними елементами. Є певне правило побудови, є початковий елемент, і все, що залишається дитині – знайти наступний. На екрані перед школярем міститься зображення багатоелементного малюнка. У його центрі – коефіцієнт зі змінною, новий для кожного наступного етапу. Над цим малюнком міститься формулювання завдання, яке ставиться перед учнем. Наприклад, необхідно додати до коефіцієнта «50» або ж збільшити його у «5» разів. Учень виконує описану дію з коефіцієнтом, після чого у каркас виразу, який знаходиться під малюнком, вписує результати своїх обчислень. Коли дитина це робить, то проходить на новий етап – до іншого виразу з новим правилом утворення послідовності. Учень помічає, що буквений компонент не змінюється і у всіх елементах послідовності залишається однаковим. Зміни відбуваються саме з числовим компонентом, тобто з коефіцієнтом. А наявність різноманітних та деталізованих ілюстрацій має посилити цікавість школяра до виконання завдання. Завдяки цьому дитина запамʼятає отриманий урок.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.5
Послідовності зі змінними
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися