Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Тривимірні фігури геометрії називаються так тому, що знаходяться не на площині, тобто не лише у двох вимірах, а у просторі. Тому їхня будова дещо відрізняється від тих геометричних фігур, з якими учень працював досі, тобто від будови двовимірних прямокутників, трикутників тощо. Обʼємна фігура ніби складається з них. Кожна фігура, яка приймає участь у творенні обʼємної фігури, є її ребром, тобто окремою площиною, обмеженою в певній формі. Там, де ці фігури-ребра перетинаються, утворюється грань. Ці ознаки обʼємних геометричних фігур є досить складними для розуміння, адже вимагають від учня просторового мислення. У ході виконання цього завдання дитина дізнається, які фігури мають ці ознаки, а які – ні. На екрані перед учнем міститься робоча зона, яку треба використати як поле для сортування. Там є вказівник, а над ним – формулюється завдання, де вказується, за яким принципом і відбувається сортування. Наприклад, праворуч від вказівного стовпа треба помістити фігури, у яких є грані та ребра, а ліворуч – які їх не мають. Кілька фігур для опрацювання знаходиться під робочою зоною. Всі вони вишикувались в один ряд і всі зображено в різні кольори, аби учню було простіше їх візуально відокремити одне від одної. Школяр аналізує кожну фігуру по черзі, шукаючи в ній ті ознаки, які вказані у формулюванні завдання. Коли дитина вибирає, куди треба перемістити цю фігуру, то робить це і переходить до наступної, поки всі не опиняться на своїх місцях. Далі почнеться новий етап, на якому чекатиме не лише новий набір фігур, а й інший критерій відбору. Завдяки такому різноманіттю учень навчиться знаходити у фігурах обʼємного типу важливі для розуміння риси й дізнається більше про тривимірні фігури загалом.

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ш.3
Розміщуємо фігури за ознаками
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися