Тривимірні фігури геометрії називаються так тому, що знаходяться не на площині, тобто не лише у двох вимірах, а у просторі. Тому їхня будова дещо відрізняється від тих геометричних фігур, з якими учень працював досі, тобто від будови двовимірних прямокутників, трикутників тощо. Обʼємна фігура ніби складається з них. Кожна фігура, яка приймає участь у творенні обʼємної фігури, є її ребром, тобто окремою площиною, обмеженою в певній формі. Там, де ці фігури-ребра перетинаються, утворюється грань. Ці ознаки обʼємних геометричних фігур є досить складними для розуміння, адже вимагають від учня просторового мислення. У ході виконання цього завдання дитина дізнається, які фігури мають ці ознаки, а які – ні. На екрані перед учнем міститься робоча зона, яку треба використати як поле для сортування. Там є вказівник, а над ним – формулюється завдання, де вказується, за яким принципом і відбувається сортування. Наприклад, праворуч від вказівного стовпа треба помістити фігури, у яких є грані та ребра, а ліворуч – які їх не мають. Кілька фігур для опрацювання знаходиться під робочою зоною. Всі вони вишикувались в один ряд і всі зображено в різні кольори, аби учню було простіше їх візуально відокремити одне від одної. Школяр аналізує кожну фігуру по черзі, шукаючи в ній ті ознаки, які вказані у формулюванні завдання. Коли дитина вибирає, куди треба перемістити цю фігуру, то робить це і переходить до наступної, поки всі не опиняться на своїх місцях. Далі почнеться новий етап, на якому чекатиме не лише новий набір фігур, а й інший критерій відбору. Завдяки такому різноманіттю учень навчиться знаходити у фігурах обʼємного типу важливі для розуміння риси й дізнається більше про тривимірні фігури загалом.