Одиниці вимірювання – це спеціалізовані терміни, які досить часто застосовуються і різних галузях професійного та повсякденного життя людей. Відповідно зʼявляється необхідність у скороченні цих назв, умовних символах, позначеннях для них. Їх використання є зручним, але щоб не виникало плутанини, необхідно розбиратись у тому, які зі скорочень, котрі одиниці виміру називають. Цьому й присвячено наявне завдання. На екрані перед дитиною міститься зображення таблиці, де подається скорочене умовне позначення певної одиниці вимірювання. Важливо, що подається як українська, так і міжнародна форма, тож школяр має можливість запамʼятати їх обидві. Це важливо, адже деякі одиниці вимірювання звучать, а відтак і скорочують англійською зовсім не так, як українською. Порожньою є та клітинка у цій таблиці, де мала б бути назва цієї одиниці виміру. Варіанти, що претендують на це місце, знаходиться під таблицею. Дитина вибирає один із них – той, що вважає правильним, після чого проходить на новий етап до опрацювання іншої таблиці з новою одиницею вимірювання. Наявність українського скороченого варіанта є підказкою, адже перші літери у скороченому та повному варіантах мають співпадати. Важливо не лише впізнати скорочений варіант, а й запамʼятати, як він пишеться, адже «кілометри» скорочуються лише «км», і варіанти «кіл» або «кілом» або «кт» є помилковими і не вживаються. Таким чином ця вправа дає змогу дитині навчитись орієнтуватись в усіх одиницях виміру незалежно від їх зображення, що є корисним і потрібним у повсякденному житті людини будь-якого віку. А додаткові ілюстрації, що супроводжують кожен рівень, урізноманітнюють візуальний ряд і роблять вправу більш цікавою.