Після того, як дитина опанує розвʼязування прикладів з однією певною дією в кожному, настає час зробити наступний крок та познайомитись з виразами більшими, а відтак – і складнішими, тобто такими, що мають не просто більше, ніж пару елементів, а й різні дії. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься знаходити результат прикладів, що мають як дію додавання, так і дію віднімання при тому, що елементами таких виразів є натуральні числа, відʼємні та додатні. На екрані перед школярем міститься зображення одного такого прикладу для кожного етапу завдання. Учень бачить, що між числами можуть бути як «+», так і «-», і при цьому елементи прикладу й самі можуть бути відʼємними, тож утворюються конструкції типу «7+(-4)», де знак додавання означає те, що треба зробити з цими числами, а знак у середині круглих дужок поряд з числом характеризує його. Оскільки у цьому прикладі нема ані множення, ані ділення, дії виконуються по черзі, послідовно, бо додавання та віднімання є діями рівноправними, коли йде мова про по черговість виконання. Дитина аналізує кожну пару чисел, виконує потрібну дію, ,після чого з результатом цієї дії виконує наступну. Таким чином, учню необхідно зберігати досить високий рівень концентрації, аби утримувати в памʼяті проміжні результати обчислень, рухаючись до останнього елемента виразу. Під прикладом міститься кілька варіантів відповіді. Дитина розвʼязує приклад, після чого вибирає той варіант, який співпадає з результатами цих обчислень. Коли учень робить правильний вибір, то проходить на новий етап, де треба буде розвʼязати інший приклад з різними за знаком числами. Для того, щоб не перевантажувати дитину, всі вони є одноцифровими або невеликими двоцифровими.