Один із досить цікавих та складних для сприйняття математичних термінів, які повʼязані з числовою послідовності – це мода. Її вивчення обʼєднує тему числової послідовності з темою теорії вірогідності. Мода числового ряду – це значення величини, яка у цьому ряді трапляється найчастіше і при спробі вибрати одне число з послідовності наосліп найбільша вірогідність потрапити саме на нього. Наприклад, у послідовності «3, 5, 5, 5, 7, 9, 11, 13» модою є число «5». При цьому мода є числом, що повторюється у послідовності і тому має певну перевагу над іншими при спробі вибрати число, що трапляється найчастіше. Мода може бути не одна. Так, у ряді «2, 4, 4, 6, 8, 8, 10, 12» модами є два числа: «4» та «8». При цьому вони мають не таку вже й велику перевагу, якщо порівнювати з усією сукупністю інших чисел, однак, якщо порівнювати з будь-яким одним іншим числом, то більша вірогідність «витягнути» одне з них. На екрані перед дитиною міститься зображення числової послідовності – нової для кожного наступного етапу. Складність її сприйняття полягає у тому, що числа не обовʼязково йдуть у порядку зростання чи спадання – іноді числа просто утворюють ряд, як здається спершу, хаотично. Хоча у числової послідовності має бути принцип побудови, його не завжди можна розгадати, маючи лише певну частину послідовності, яка може тягнутись у безкінечність в обидва боки. У цій вправі пошук такого принципу не є важливим. Натомість учень має просто знайти число, яке трапляється у ряді найчастіше, після чого – вписати його у порожню клітинку під робочою зоною з послідовністю. Зробити це досить просто, тож завдання більше схоже на гру, однак, з його допомогою школяр розуміє, що таке мода числової послідовності.