Виконання дій з одиницями вимірювання цілком можливе за двох умов: якщо вони присвячені вимірюванню однієї й тієї ж величини (наприклад, сантиметри й дециметри цілком можна використовувати в одному прикладі) та належать до однієї системи.
Якщо ж одиниці вимірювання підходять за зазначеними критеріями, то залишається лише пам’ятати те, як вони співвідносяться.
Перед учнем міститься приклад із різними одиницями, які можуть без проблем використовуватися для обчислень, головне — щоб дитина пам’ятала про те, як вони між собою пов’язані. Наприклад, що в дециметрі десять сантиметрів, а в кілометрі — тисяча метрів. У такому випадку залишається лише виконати дію з числами, пам’ятаючи про розрядність.
Якщо ж намагатися поєднати в одному виразі літри й кілограми або милі та кілометри, необхідно провести додаткові обчислення або мати відомості про властивості речовин, які вимірюють, і без цього розв’язати такий приклад не вийде.