Трикутник — досить специфічна геометрична фігура, особливість якої полягає в тому, що є досить багато різновидів цих фігур, які можуть істотно відрізнятися між собою, і до того ж у кожного з них є свої специфічні властивості.
У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься за описом трикутника розуміти, чи взагалі можна побудувати таку фігуру. Перед учнем міститься опис без графічного підтвердження. Школяр має сам уявити собі потрібний трикутник. Однак, акцент робиться не на уяві, а на знанні конкретних властивостей цих фігур. Наприклад, відомо, що сума величин усіх кутів трикутника дорівнює 180 градусам. Тож якщо дитині пропонується фігура, сума кутів якої є більшою або меншою, ніж це число, такий трикутник не може існувати. І це — лише одна із властивостей, які потрібно використати для роздумів над можливим існуванням наданих фігур.
Виконання цього завдання дає учню можливість згадати всі потрібні властивості трикутників, співвідношення їхніх сторін, кутів тощо.