Працюючи з рівняннями, дитина здебільшого має справу із самими лише числами без сюжетного оформлення. Ця вправа пропонує використати розв’язок рівняння як значення ваги для чогось цікавого, наприклад, корму для лами тощо.
Школяр бачить рівняння, котре перебуває на чаші ваги. Воно є досить складним для сприйняття, тим паче, що дитині доведеться розв’язувати його подумки. Втім, під рівнянням є кілька варіантів відповіді. Школяр аналізує вираз та ставить на місце невідомого елемента кожен із варіантів по черзі. У рівнянні можуть бути специфічні структури, наприклад, період або круглі дужки для відокремлення однієї частини рівняння від інших. Якщо ж дитина відчуває себе впевнено, то може самостійно знаходити корінь рівняння і вже після цього вибрати серед усіх варіантів правильний.
Ця вправа грає роль важливого етапу на шляху до оволодіння темою рівнянь, адже в процесі її виконання дитина матиме справу з виразами, що є складнішими, ніж будь-які попередні.