Послідовності чисел можуть відрізнятися за принципами побудови. Деякі елементи цих послідовностей можна змінювати, і в процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати таку специфічну роботу, змінюючи лише частину числової послідовності.
Перед учнем міститься кілька чисел, що йдуть одне за одним. У формулюванні завдання міститься інструкція, де вказується, які числа потрібно змінювати та яким способом. Школяр знаходить ці елементи. Внизу є каркас для іншої послідовності, похідної від першої. Дитина змінює першу згідно з інструкцій та вписує в каркас потрібні числа.
На кожному етапі інструкції інші, змінюються й числа, що входять до складу числових рядів. Це різноманіття не лише дозволяє краще зрозуміти структуру послідовностей, а й також нагадує дитині різноманітні принципи сприйняття чисел, дозволяючи краще концентруватися на парності або непарності, аналізувати різницю між числами в послідовності тощо.