Деякі послідовності можуть бути вельми обмеженими за кількістю членів, а також мати лише кілька конкретних чисел, що туди можуть приєднатися. У процесі виконання цього завдання дитина познайомиться з такими випадками. Від попередніх числових рядів або виразів ці відрізняються більш конкретними критеріями добору.
Перед дитиною міститься зображення такого виразу, що містить цей критерій. Цікаво, що вираз може містити відносно небагато елементів, не уточнюючи числа, що можуть входити до складу послідовності за рахунок їхнього детального опису, а використовуючи комбінацію рис. Наприклад, вказується, що можуть бути використані лише числа з протилежними знаками, й обидва мають бути меншими, ніж те чи інше число. З-поміж варіантів дитина знаходить потрібну пару чисел, після чого вставляє їх замість невідомого елемента.
Числа-варіанти зображуються на рибках або інших інтерактивних елементах, що посилює ігровий аспект завдання й робить його більш образним і цікавим для виконання.