Рівняння не має кореня, якщо після всіх дій та обчислень, виконаних правильно, з різних боків відносно знаку рівності перебувають однакові числа. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься в ігровій формі добирати такі числа, щоб рівняння були такими, які не мають розв’язання.
Перед учнем міститься такий вираз. У ньому бракує одного елемента. Міститься це рівняння на фоні зображення красивого лісу, що посилює цікавість до виконання вправи. У формулюванні завдання вказується, яким має бути це рівняння — таким, що не має розв’язку. Тож учню слід визначити число або багаточлен, що міститься з одного боку від знаку рівності. Після цього школяр самостійно вписує в порожню клітинку число, яке після виконання всіх дій із цим компонентом рівняння дасть інший результат.
Якщо числа при змінних однакові, а постійні доданки (або зменшувані чи від’ємники) є різними, то рівняння не має розв’язку, і завдяки виконанню цього завдання дитина запам’ятає це.