Ця вправа має ігрову сюжетну основу, яка водночас робить завдання і більш корисним, і більш складним. Адже у процесі його виконання дитині доводиться використовувати знання відсотків лише як складову частину опрацювання наданої теми.
На екрані перед дитиною кілька персонажів-мандрівників, які мають вирішити, як їм треба розбити свою команду для того, щоб продовжити шлях. Справа в тому, що транспорт, яким вони хочуть вирушити на пошуки пригод, може прийняти на борт лише тих пасажирів, чия сумарна вага дорівнює певному відсотку від названого числа кілограмів. Учень обчислює відсоткову частину максимальної ваги, яка є допустимою для цього виду транспорту. Далі школяр аналізує вагу кожного з мандрівників. Вона подається у форматі мішаних чисел, тож дитина також тренує вміння додавати їх. Наприклад, учень дізнається, чому дорівнює 40% від 130 кілограмів (40 розділити на 100, а потім помножити 130 на частку цього ділення), і обчислює, яка пара персонажів важить це число кілограмів (52 для цього прикладу).
Виконання цього завдання дозволяє опрацювати випадки, коли робота з відсотками – лише частина алгоритму розв’язання задачі, і для знаходження відповіді потрібно виконати й інші дії.